Αναζήτηση
Μετάφραση
Ενημέρωση
In: Τελευταία Νέα
In: Τελευταία Νέα
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
-
14-11-24 Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη για την επέτειο του Πολυτεχνείου
14-11-24 Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη για την επέτειο του Πολυτεχνείου Με την εξέγερση του 1973 στο Πολυτεχνείο, όπως και με...
-
13-11-24 Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψήφιων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2024-2025
13-11-24 Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υποψήφιων διδασκόντων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2024-2025 Στο πλαίσιο του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίων 2024-2025 καλούνται...
-
13-11-24 Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στον πίνακα και δήλωσης Μουσικών Σχολείων εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16) για το σχολικό έτος 2024-2025
13-11-24 Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στον πίνακα και δήλωσης Μουσικών Σχολείων εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16) για το σχολικό έτος 2024-2025 Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Το ΚΠΕ Μολάων ως συντονιστής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «Κάστρο: Ο τόπος το ορίζει και ο άνθρωπος το χτίζει» στα πλαίσια της συνεχούς επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι υλοποιούν σχετικά προγράμματα και της παρουσίασης νέων καινοτόμων παιδαγωγικών προσεγγίσεων διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
« Κάστρα και πραγματείαι. Τροφοδοσίες, ανταλλαγές, προϊόντα τότε και σήμερα»
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών οι οποίοι υλοποιούν ανάλογο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και η παροχή εκπαιδευτικού υλικού για υποστήριξη των προγραμμάτων τους.
Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί στις 16, 17 και 18 Ιανουαρίου 2015 στους Μολάους και στη Μονεμβασία και απευθύνεται σε 40 εκπαιδευτικούς καθώς και στα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής και της Παιδαγωγικής Ομάδας του Δικτύου. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί και σύγκληση της Συντονιστικής Επιτροπής και ΠΟ του Δικτύου.
Δείτε την Πρόσκληση εδώ: |