Αναζήτηση
Μετάφραση
Ενημέρωση
In: Τελευταία Νέα
In: Τελευταία Νέα
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
-
21-11-24 Απολογιστική συνάντηση Μαθητικού Διαγωνισμού ταινίας μικρού μήκους με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» σχολ. έτους 2023-2024
21-11-24 Απολογιστική συνάντηση Μαθητικού Διαγωνισμού ταινίας μικρού μήκους με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» σχολ. έτους 2023-2024 Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε...
-
20-11-24 Υπενθύμιση ανακοίνωσης εξεταστικών κέντρων και προγράμματος εξετάσεων Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας Β Περιόδου 2024
20-11-24 Υπενθύμιση ανακοίνωσης εξεταστικών κέντρων και προγράμματος εξετάσεων Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας Β Περιόδου 2024 Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι από τις...
-
20-11-24 Προσλήψεις 337 εκπαιδευτικών κλάδων Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπ/σης στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, με σχέση εργασίας ΙΔΟΧ για το διδακτικό έτος '24-'25
20-11-24 Προσλήψεις 337 εκπαιδευτικών κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος...
artproject 40 ημερων
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 08 των Εικαστικών μαθημάτων που διδάσκουν στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προσκαλούνται να συμμετέχουν σε δράση με τίτλο
"σκεπτομαι-επιλεγω-δημιουργω " artproject 40 ημερων από 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ εως 31 ΜΑΪΟΥ
Το project αφορά στην ανάρτηση σε ιστοσελίδα των εικαστικών έργων των μαθητών και είναι 6η ενότητα της σειράς των artprojects: Η Τέχνη στη Σχολική Αίθουσα, που ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια.
Τα έργα των μαθητών αντιγράφονται με ψηφιακά μέσα (βίντεο, φωτογραφική μηχανή, σκανάρισμα) ή δημιουργούνται κατ ευθείαν σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (ηλεκτρονική γραφίδα σχεδίασης, επεξεργασία έργου, φωτογραφίας, βίντεο κλπ). Ως έργα νοούνται τα ζωγραφισμένα έργα στο χαρτί ή στον καμβά, τα γλυπτά σε οποιοδήποτε υλικό, οι κατασκευές, οι εικαστικές δράσεις (καταγεγραμμένες ως βίντεο ή ως φωτογραφίες).
Ο σκοπός του project είναι η ενεργή συμμετοχή κάθε μαθητή σε ένα διάλογο για την Τέχνη που λαμβάνει χώρα διαδικτυακά
Πιο αναλυτικά:
- Μέσω του ιστότοπου θα παρουσιαστεί η δημιουργικότητα των μαθητών κατά την ώρα των Εικαστικών, θα προβληθεί το μαθητικό εικαστικό έργο, είτε αυτό είναι ομαδικό είτε αυτό είναι ατομικό, και θα φανεί ότι η εικαστική δημιουργία είναι ένα εργαλείο
- α. ανάπτυξης της αντίληψης του μαθητή,
- β. ανάπτυξης της ικανότητάς του να παίρνει αποφάσεις (ο μαθητής επιλέγει μεταξύ πιθανών λύσεων για κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση),
- γ. ανάπτυξης της κριτικής σκέψης του μέσω αυθεντικών καταστάσεων (κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση εκκινεί από πράγματα και γεγονότα της πραγματικής ζωής και καλεί στην αναγωγής του σε εικόνα).
- Η διαδικασία της καταγραφής των έργων, για τον εν λόγω ιστότοπο, καλεί σε μία δράση, που οργανώνεται μέσα στο σχολικό περιβάλλον, από κοινού μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών.
- Τα μέσα και οι τεχνικές της καταγραφής των έργων είναι της απολύτου επιλογής του διδάσκοντος (σκανάρισμα, φωτογράφιση, βιντεοσκόπηση). Διδάσκων και μαθητές καλούνται να συνεργαστούν για να υπερβούν τα πρακτικά εμπόδια (έλλειψη εργαστηριακού χώρου ή/και τεχνικών μέσων) και να βρουν -πάντα δημιουργικά- χώρο και χρόνο, για να ψηφιοποιήσουν τα μαθητικά έργα και να τα αναρτήσουν στον ιστότοπο.
Οι στόχοι του project είναι:
- Να δημιουργηθεί εικονικός διάλογος μεταξύ των μαθητών διαφορετικών ηλικιών, διαφορετικών σχολείων και διαφορετικών Νομών
- Να ενισχυθεί ο μαθητής στον προσδιορισμό της θέσης του μέσα από το δημιουργικό του έργο, στη μαθητική κοινότητα.
- Να εμπλακεί ενεργά ο μαθητής στην Τέχνη πέρα από τα στενά όρια του μαθήματος επικοινωνώντας το έργο του με τον κόσμο.
- Να γίνει το μαθητικό έργο Τέχνης μέσο ανταλλαγής ιδεών.
- Να διευρυνθεί η αντίληψη του μαθητή για τους τρόπους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο.
Καθ όλη τη διάρκεια του project θα αναρτώνται και φράσεις-προτάσεις-ρήσεις καλλιτεχνών-παρατηρήσεις των Εκπαιδευτικών και των μαθητών για την Τέχνη και τους Καλλιτέχνες, που αναφέρονται ή λέγονται ή διαβάζονται κατά την ώρα του μαθήματος.
Ο ιστότοπος θα ανοίξει Τετάρτη 22 Απριλίου και θα κλείσει 31 Μαϊου 2015.
Λεπτομέρειες, τα στοιχεία του ιστότοπου και οι κωδικοί θα σας σταλούν Δευτέρα 20 Απριλίου.
Τον ιστότοπο θα μπορείτε να τη διαχειρίζεστε ως ιδιοκτήτες της, και να ανεβάζετε έργα όποτε θέλετε. Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποια/ος δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει τους χειρισμούς και το ανέβασμα, θα στέλνει τις φωτογραφίες που θέλετε να αναρτήσει στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση ziro.olga@gmail.com .
Πρόσκληση για συμμετοχή σε διαδικτυακή δράση καθηγητών ΠΕ08 με θέμα "ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ-ΕΠΙΛΕΓΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ " |
Σας ενημερώνουμε για την πρόσκληση σε ημερίδα που διοργανώνεται από την Παιδαγωγική Εταιρία Ελλάδος σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού,με θέμα «Παιδί και Μουσείο».
Η Ημερίδα θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης (Μαρασλή 4, Τ.Κ. 132 45, Αθήνα), το Σάββατο 4 Απριλίου 2015 στις 9:30 π.μ..
Διαβιβαστικό Ημερίδας «Παιδί και Μουσείο» | |
Πρόσκληση Ημερίδας | |
Πρόγραμμα Ημερίδας |
Με την ευκαιρία του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας που θα διεξαχθεί 19-22 Νοεμβρίου, 2015 (www.schoolpsych2015.gr), στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, διοργανώνεται από το Κέντρο Έρευνας και
Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας και το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών μαθητικός διαγωνισμός με θέμα: «Το δικό μας σχολείο….».«Τι μου αρέσει στην τάξη μου, γιατί το σχολείο μου είναι σημαντικό για μένα».
Θεωρούμε σημαντικό να δοθεί η δυνατότητα στα σχολεία να αναδείξουν τα θετικά τους στοιχεία μέσα από την οπτική των άμεσα ενδιαφερόμενων,των μαθητών/τριών και να προβάλλουν τον κεντρικό τους ρόλο στη
γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους, πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να ενισχυθεί η αξία του σχολείου, ως σταθερού πλαισίου ανάπτυξης, μάθησης και στήριξης των μαθητών/τριών.
Ο διαγωνισμός αφορά τη δημιουργία αφίσας και απευθύνεται σε μαθητές της Ε’ Δημοτικού και της Α’ και Β΄ Γυμνασίου σε Δημοτικά σχολεία, Γυμνάσια, Ειδικά σχολεία και σχολεία/τάξεις στην Ελλάδα και τάξεις/σχολικές μονάδες ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης σε άλλες χώρες. Οι συμμετοχές θα είναι ομαδικές και αφορούν τμήματα τάξεων ή ομάδες μαθητών διαφορετικών τμημάτων της ίδιας τάξης.
Επισυνάπτεται σχετικό ενημερωτικό έντυπο με τους όρους και οδηγίες συμμετοχής. Αιτήσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό θα γίνουν δεκτές μέχρι 10 Ιουνίου 2015.
Η τελική αξιολόγηση θα γίνει από ειδική διεπιστημονική επιτροπή και θα γίνει έκθεση των έργων και βράβευση των μαθητών/τριων και σχολείων στο πλαίσιο του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας στη
Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, 19-22 Νοεμβρίου, 2015.
Πρόσκληση Μαθητικού διαγωνισμου «Το δικό μας σχολείο….». «Τι μου αρέσει στην τάξη μου, γιατί το σχολείο μου είναι σημαντικό για μένα». | |
Όροι και Οδηγίες συμμετοχής στο Διαγωνισμό |
>
>>
Η εταιρεία «Κτιριακές Yποδομές ΑΕ» [ΚτΥπ], εθνικός υποστηρικτής στην εκστρατεία Let’s do it Greece 2015, καλεί όλα τα σχολεία της χώρας να συμμετάσχουν στην «Εβδομάδα Εθελοντισμού».
Η συγκεκριμένη δράση η οποία διοργανώνεται για τέταρτη χρονιά στη χώρα μας και έχει υιοθετηθεί από εκατοντάδες εθελοντικές ομάδες, περιβαλλοντικές οργανώσεις, σχολεία και φορείς σε όλη την Ελλάδα, γίνεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Με απώτερο στόχο την ευαισθητοποίηση της μαθητικής-εκπαιδευτικής κοινότητας για την προστασία του περιβάλλοντος, τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στη δράση θα καθαρίσουν, θα εξωραΐσουν και θα αναδείξουν την αισθητική των σχολείων τους σε κάθε γωνιά της χώρας*.
Οι δράσεις θα υλοποιηθούν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της 20ης Απριλίου. Η εβδομάδα θα κλείσει με μια πανηγυρική πανελλαδική εκδήλωση, την Κυριακή 26 Απριλίου.
Η προβολή των δράσεων θα γίνει μεταξύ άλλων και από την ΚτΥπ ΑΕ. Θα δημιουργηθεί ψηφιακό λεύκωμα με φωτογραφικό υλικό των δράσεων από τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στην φετινή καμπάνια. Το λεύκωμα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΚτΥπ ΑΕ.
Η δήλωση συμμετοχής στη δράση για κάθε σχολείο πρέπει να γίνεται α) ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.letsdoitgreece.org και β) στην αρμόδια διεύθυνση πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους τους εθελοντές των σχολείων της χώρας!
Εγκριση Υλοποίησης Προγράμματος Α/Βάθμιας | |
«Κτίζοντας τον εθελοντισμό στα σχολεία» |
Διαβάστε περισσότερα: «Κτίζοντας τον εθελοντισμό στα σχολεία»
>
>>Σας γνωστοποιούμε το υπ’αρ.πρωτ. 45949/Γ1 19-03-2015 έγγραφο του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων με συνημμένο το με αρ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/ΕΠ/Φ4/19/6886/16-3-2015Π/Φ4/19/6886/16-3-2015 έγγραφο του Τμήματος Ανάπτυξης και Αξιοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης της Δ/νσης Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, με θέμα «Ανακοίνωση Πρόσκλησης για συμμετοχή στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΕθνικώνΕμπειρογνωμόνων (National Experts Professional Training Programme - NEPT) σε Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (με απόσπαση) για το Β΄εξάμηνο 2015» >
Περισσότερα Άρθρα...
- « Ανακοίνωση –Πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος σχετικά με με μετάταξη υπαλλήλων στο ΓΕΝ.ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΟΛΑΩΝ»
- 1ο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας
- Διαγωνισμός Εκπαιδευτικού Σεναρίου Open Discovery Space «Η Φυσική των Ολυμπιακών Αθλημάτων»
- 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης: «Λειτουργίες Νόησης και Λόγου στη συμπεριφορά, στην εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή»