Αναζήτηση
Μετάφραση
Ενημέρωση
In: Τελευταία Νέα
In: Τελευταία Νέα
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ - Ειδήσεις
-
22-11-24 Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
22-11-24 Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και...
-
22-11-24 Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων στην Αβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας ΙΔΟΧ, για το διδ. έτος 2024-2025, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κ
22-11-24 Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό...
-
21-11-24 Απολογιστική συνάντηση Μαθητικού Διαγωνισμού ταινίας μικρού μήκους με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» σχολ. έτους 2023-2024
21-11-24 Απολογιστική συνάντηση Μαθητικού Διαγωνισμού ταινίας μικρού μήκους με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» σχολ. έτους 2023-2024 Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε...
Το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), διοργανώνει στην Κόρινθο τοΠανελλήνιο Συνέδριο“Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Ηλεκτρονική Μάθηση 2.0”,στις 26 και 27 Μαρτίου 2016. Το Συνέδριο αυτό αναμένεται να παρουσιαστούν ερευνητικές εργασίες, αναπτυξιακά έργα, αναλύσεις και μελέτες που αφορούν στις πολλαπλές πτυχές του πεδίου τηςΗλεκτρονικής Μάθησης δεύτερης γενιάς.
Η εγγραφή και συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι ελεύθερη. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση και το πρόγραμμα του Συνεδρίου υπάρχουν στο δικτυακό τόπο
http://eprl.korinthos.uop.gr/eloer2016
Αφίσα Συνεδρίου | |
Αίτηση Εγγραφής στο Πανελλήνιο Συνέδριο “Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό και Ηλεκτρονική Μάθηση 2.0” |